loading...
همه چی هست بفرما داخل
مرتضی بازدید : 4 1392/03/20 نظرات (0)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان به من گفت در لیست دایی هستی اما وقتی جلسه گذاشتیم تمایلی برای تمدید قرارداد نداشتند.محمد قاضی در خصوص آخرین وضعیت سال آینده‌اش و قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: در چند روز گذشته در چند نوبت به همراه مدیر برنامه‌هایم مذاکراتی جدی با چند تیم خوب و مطرح داشتم.با تشکر از همه مدیران و مربیان تیم‌ها به خاطر شرایط خاصی که سال گذشته برایم اتفاق افتاد از آنها خواستم چند روزی را بیشتر فکر کنم و بعد تصمیم بگیریم.وی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال و فتح الله‌زاده نیز گفت: قبل از اینکه نامی از استقلال بیاورم دوست دارم هواداران را در جریان اتفاقات در پایان فصل گذشته قرار دهم.وی افزود: بعد از اتمام مسابقات و انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی، رویانیان به بنده اطلاع داد که در لیست پرسپولیس هستی و دایی تو را برای فصل جدید می‌خواهد. قرار شد برای تنظیم قرارداد جدید تا چند روزآینده از من دعوت ‌شودکه بعد از چند روز به باشگاه رفتم اما احساس کردم آن ها تمایل زیادی برای تمدید قرارداد من ندارند.قاضی ادامه داد: آنها ادامه مذاکرات را با هماهنگی دایی به آینده موکول کردند کهتا به این لحظه که باشما صحبت می کنم باشگاه موضع‌گیری رسمی درباره موضوع انجام نداده است. آخرین بار هم مدیر برنامه‌هایم برای تسویه حساب به باشگاه رفت که شیرینی از او 48 ساعت زمان خواست ولی متوجه شدم آنها با گزینه‌های دیگری در حال مذاکره هستند.مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام در پرسپولیس می‌ماند یا خیر گفت: نمی‌دانم چه شخص یا اشخاصی این صحبت‌ها را مطرح کردند که من برای باشگاه شرط گذاشته‌ام.آنها می خواستند من را مقابل هواداران قرار دهند ولی اینجا اعلام می‌کنم که اگر احساس کنم این اتفاقات برای خراب کردن وجهه من پیش هواداران باشد در مورد اتفاقاتی که در طول فصل برایم رخ داد و تاکنون از بازگو کردن آنها خودداری کردم صحبت می کنم.مطمئن باشید همه چیز را بازگو می‌کنم که هواداران پرسپولیس و تیم‌های دیگر بدانند که چه حق‌خوری‌هایی در حق من شد و من تیم ملی و شرایط خوب فوتبالی‌ام فدای این مسائل شده است.قاضی تاکید کرد: هواداران بدانند من همان محمد قاضی هستم که بدون بازار‌گرمی و در روز اول فصل نقل و انتقالات با عنوان اولین بازیکن پرسپولیس را انتخاب کردم اما مسائل زیادی را دیدم که هیچگاه به خودم اجازه ندادم با گفتن آنها آرامش تیم را به هم بریزم. دلیل این سکوتم هم فقط خواست آقای رویانیان بود. Copyright : perseek.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید چه بخشی رو بیشتر آپ كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 2,049