loading...
همه چی هست بفرما داخل
مرتضی بازدید : 4 1392/03/21 نظرات (0)
هافبک رئال مادريد اعلام کرد که به ترک اين تيم فکر هم نمي‌کند.لوکا مودريچ با وجود شايعاتي که در خصوص پيوستن او به چلسي وجود دارد، آينده خود را در رئال مادريد مي‌بيند.به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از فارس، وي در گفت‌و‌گو با سان تأييد کرد که از رفتن مورينيو ناراحت شده است و افزود: به امکانخروجم از مادريد در تابستان حتي فکر هم نمي‌کنم اما برخي باشگاه‌ها پيشنهاداتي را مطرح کرده‌اند.هافبک رئال مادريد ادامه داد: هر بچه‌اي که فوتبال بازي مي‌کند روياي حضور در رئال مادريد را دارد. براي من هم همين‌طور است.وي خاطرنشان کرد: مطمئنا وقتي مورينيو رفت، ناراحت شدم. او کسي بود که روي آمدن من به مادريد پافشاري کرد. او سرمربي فوق‌العاده‌اي است و افتخار مي‌کنم که بااو کار کرده‌ام. مورينيو واقعا مرا تحت تأثير قرار داد. بازي در تيم او و صحبت کردن در باره فوتبال با مورينيو واقعا مايه خوشحالي است. برايش در چلسي آرزوي موفقيتمي‌کنم Copyright : perseek.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید چه بخشی رو بیشتر آپ كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 2,033